HTML

Élőben a fa alól

Karácsonyi unaloműző és liveblog.

Karácsonyi kabaré

Oh Tannenbaum

Last.fm christmas

Twitterkarácsony

Nincs megjeleníthető elem

Mákos vagy Diós?

Mákos vagy diós?
Mákos
Diós
  
pollcode.com free polls

Ünnepi pixelek

Utolsó kommentek

  • matakati (törölt): Ez a szülő sorsa,de szép nagyon. (2009.10.16. 11:02) Gyermekeim...
  • pollner: Kösz Konrad, kellemes meglepetés. Én igazából 72-73-ban jártam a Kaláka klubba, nagyjából addig, m... (2008.12.27. 13:51) Magyar scifi karácsonyra
  • WineSongAceHorse: Ha nem számítjuk a megszerzés nemböcsületes módozatait, mi a megveszekedett búbánatra lehet egy fe... (2008.12.25. 14:03) Fázás
  • szöszmöszke: A halhoz nem kellett volna egy kis csili is? (2008.12.25. 13:57) Boldog Karácsonyt!
  • deejayy: Detto! (marmint a kenyervago :) (2008.12.25. 10:20) Fa állítás
  • Utolsó 20

Linkblog

Archívum

Állapotjelentés - dec. 23.

2008.12.23. 22:30 Fruzs

December 23. 21:37. Karácsony előtti utolsó fázis. Próbálom a hangulatot magamra erőltetni, egyelőre kevés sikerrel, ugyanis a last.fm Christmas rádiója ugyanazt az 5 számot játssza különböző feldolgozásokban. Nem adom fel.

Idén eljutottam odáig, hogy bár szokásosnak mondható módon mindent az utolsó pillanatra hagytam, kiforrott ötletekkel mentem boltot járni szombaton. Az Arena Plaza-ban most jártam először, és az van, hogy egyrészt tágas másrészt jók a boltok harmadrészt meg kevesen vannak. Viszonylag. Tehát az ajik (vajon hányan akarnak most ezért megölni) nagy részét szombaton beszereztem, néhány apróságot tegnap és ma intéztem, most pedig ülök a becsomagolt ajándékok felett, mint kiskakas a szemétdombon.

Fruzs: DSCN0292 Ajándékok

Ugyan tegnap vettem csomagolópapírt, ma mégse akaródzott abba csomagolni mindenkinek. Helyette elővettem a 2008-ban nem használt Van Gogh naptáramat, és lőn művészi csomagolás.

Holnap délelőttre marad még: nagyrendrakás, porszívózás, és az obligát fadíszítés, tűlevéltakarítás, ebédfőzés. Stay tuned!

Ja, és szavazzatok a diósbeiglire! Diósbeigli-hívők, tapossuk el a mákost!

3 komment

Címkék: karácsony hellókarácsony webkarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://elobenafaalol.blog.hu/api/trackback/id/tr67839102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

psztrnk · http://702.klog.hu 2008.12.24. 07:13:34

Már vártam, mikor kerül elő idén is a mákos vs. diós kérdés... :)
Anyway, diós rulz.

mt 2008.12.24. 11:28:28

Diós. Nyilván. Mindig... :)

engel 2008.12.24. 12:11:51

muhhaha vajon melyikbe rejlik az én J.H. könyvem?

Amugy meg MÁKOS. mazsola és egyéb aszalványok nélkül.
süti beállítások módosítása