HTML

Élőben a fa alól

Karácsonyi unaloműző és liveblog.

Karácsonyi kabaré

Oh Tannenbaum

Last.fm christmas

Twitterkarácsony

Nincs megjeleníthető elem

Mákos vagy Diós?

Mákos vagy diós?
Mákos
Diós
  
pollcode.com free polls

Ünnepi pixelek

Utolsó kommentek

  • matakati (törölt): Ez a szülő sorsa,de szép nagyon. (2009.10.16. 11:02) Gyermekeim...
  • pollner: Kösz Konrad, kellemes meglepetés. Én igazából 72-73-ban jártam a Kaláka klubba, nagyjából addig, m... (2008.12.27. 13:51) Magyar scifi karácsonyra
  • WineSongAceHorse: Ha nem számítjuk a megszerzés nemböcsületes módozatait, mi a megveszekedett búbánatra lehet egy fe... (2008.12.25. 14:03) Fázás
  • szöszmöszke: A halhoz nem kellett volna egy kis csili is? (2008.12.25. 13:57) Boldog Karácsonyt!
  • deejayy: Detto! (marmint a kenyervago :) (2008.12.25. 10:20) Fa állítás
  • Utolsó 20

Linkblog

Archívum

Angyalvárás

2007.12.24. 18:43 Gazs

Amikor én még kissrác voltam, szenteste miután besötétedett, sétálni mentünk Édesapámmal vagy Édesanyámmal, időnként nagyszüleimmel. A legjobb persze az volt, amikor szánkóval, de ritka a fehér karácsony... Mindeközben az otthonmaradt(ak) behozták a karácsonyfát, feldíszítették, becsomagolták, majd a konyhaablak kivilágításával jeleztek, mikor jött meg az angyal, mikor fordulhatunk vissza. Még az előszobában el kellett énekelni egy karácsonyi dalt, volt olyan, hogy betlehemeztünk is (én voltam Gáspár, ki gondolta volna...)

Aztán ahogy nőttem, már én is otthon maradtam fát díszíteni, angyalkodni, mostanra pedig már sétálni se szoktunk menni.

Ma mégis hónom alá csaptam kutyámat és elindultunk járni egyet a hóban. A környék úgy néz ki, mint egy karácsonyi képeslap. Visszarohantam fényképezőgépért, de addigra már annyira besötétedett, hogy alig tudtam a kicsi kompakt fényképezőgépből bármi használhatót kicsikarni. Csak egyet, a házunkról. Éppen csak a füstölő kémény hiányzik a képről (meg opcionálisan a piros Coca-Cola teherautó, éneklő manók, rénszarvasok, miegymás).

1 komment

Címkék: webkarácsony karácsony2007

A bejegyzés trackback címe:

https://elobenafaalol.blog.hu/api/trackback/id/tr92274352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása